Waarmee kunnen we je helpen?

Veel vragen kunnen we je direct beantwoorden via onze uitgebreide F.A.Q. Kies hieronder je vraag en vind direct antwoord. Staat je antwoord er niet tussen? Er zijn vele manieren om in contact te komen.

E-bike

Het logo moet aangeleverd worden in een bewerkbaar bestand, op deze manier kunnen wij de beste kwaliteit garanderen. Wordt er een ander bestand verstuurd, dan kunnen wij niet 100% garanderen dat het logo scherp op de fiets komt te staan. Het liefst hebben wij een EPS of AI bestand, hierdoor kunnen wij de beste kwaliteit waarborgen. Wanneer het toch een ander bestand is, moet deze van uitstekende kwaliteit zijn. 

RAL is het kleurensysteem dat wij hanteren voor de kleuren van onze frames. Bij delivery support krijg je de mogelijkheid om je eigen Ral-kleur te kiezen die past bij jouw huisstijl. 

Ja, bij delivery support kunt je jouw E-bike helemaal customizen naar wens. Hierdoor sluit de fiets aan bij je bedrijf en ben je voorzien van rijdende reclame.

Klik hier voor meer informatie

Heb je een onderhoudscontract? Dan hoef je je nergens zorgen om te maken, wij nemen het onderhoud op ons en zullen ervoor zorgen dat jouw bezorgvoertuig altijd in de beste staat verkeerd.  

Ook zonder onderhoudscontract hoef je je geen zorgen te maken. Wij hebben de fiets zo ontwikkeld dat elke fietsenwinkel de fiets gemakkelijk kan repareren. 

Bij Delivery Support hebben wij diverse accessoires tot onze beschikking. Denk hierbij aan fietskoffers tot telefoonhouders. Per situatie verschilt het welke accessoires van noodzaak zijn maar wij geven een passend advies zodat de E-bike aansluit op jouw situatie. 

Ja zeker! Op onze accessoires pagina heb je de keuze uit fietskoffer maat L of M en scooterboxen in de kleuren zwart en geel. Zowel de fietskoffer als de boxen kunnen bestickerd worden met jouw eigen logo. 

  1. Haal de accu uit de fiets
  2. Zorg ervoor dat de accu inclusief lader op een vlakke en harde ondergrond ligt, waar ze hun warmte goed kwijt kunnen.
  3. Koppel eerst de accu aan de lader, voordat je de lader in het stopcontact steekt.
  4. Ontkoppel de accu wanneer deze (bijna) volledig is opgeladen. Het meest optimale percentage voor de levensduur is als de accu tussen de 20% en 80% restlading blijft. 

Tips: Gebruik geen snellader dit beïnvloed de levensduur van de accu.

Als je de fiets niet meer gebruikt, kun je de ‘aan en uit’ knop indrukken zowel op het display als op de accu. Het display gaat uit en vanaf dat moment kun je de accu uit de fiets halen. De accu kun je verwijderen door de sleutel een kwartslag te draaien en de accu door middel van de hendel te ontkoppelen. 

Lukt dit niet? Neem dat contact op met een van onze experts via het serviceformulier. 

Bij Delivery Support kun je kiezen uit twee type accu’s:

  • 13.5 ampere accu met een bereik van 70 KM
  • 17.5 ampere accu met een bereik van 120 KM

Een E-bike werkt eigenlijk heel simpel door middel van ‘Plug and Play’. Door de accu wordt de fiets elektrisch ondersteund waardoor je snelheden kan halen van circa 25 km per uur. De E-Bike van Delivery Support is speciaal ontwikkeld voor de zorgbranche.

De E-Bike van Delivery Support is milieuvriendelijker, goedkoper  en onderhoudsvriendelijker dan elke bezorgbrommer op de markt. 

De actieradius is afhankelijk van een aantal factoren:

  1. Het gewicht; hoe meer de fiets moet dragen hoe meer weerstand de fiets zal hebben. Dit zal resulteren dat de accu meer kracht moet leveren. 
  2. Het schakelgedrag van de bestuurder; actief en regelmatig schakelen heeft net als bij een auto invloed op de actieradius.
  3. Weer en wind; wind mee of wind tegen vergroot of verlaagt de actieradius. Bij extreem lage temperaturen (<0 graden) zal de accu minder energie kunnen opslaan.
  4. Heuvelachtig landschap; de accu moet meer werk leveren bij een heuvelachtig landschap dan op vlak terrein. 
  5. De bandenspanning; hoe zachter de banden hoe meer frictie er ontstaat tussen de band en het wegdek, net zoals bij auto’s verlaagd dit de actieradius.   

De elektrische fiets van Delivery Support gebruikt de kracht van de bestuurder in combinatie met een premium kwaliteit elektromotor. Hierdoor kun je snelheden behalen van maar liefst 25 km per uur en langere afstanden fietsen zonder enorme fysieke inspanning.

Door onze jarenlange expertise in de Delivery sector kunnen wij een passend advies geven voor iedere klant. Hierdoor zal je altijd de juiste voertuigen geleverd krijgen die aansluiten op jouw situatie.

Door ons online offerteformulier in te vullen of contact op te nemen met onze sales afdeling kunnen wij jou het beste helpen om een passend voertuig uit te kiezen voor jouw winkel.

E-scooter

Een bezorgscooter is een modern vervoersmiddel voor iedere postbezorger, koeriersbedrijf en maaltijdbezorger. Het is een perfect hulpmiddel om maaltijden en producten op tijd af te leveren bij klanten. De bezorgbrommers kunnen worden voorzien van een bezorgbox om maaltijden en producten in de juiste staat af te leveren.

De Sym X-Pro staat bekend als de perfecte bezorgbrommer. Veiligheid staat bij ons voorop en daarom hebben we een betrouwbare bezorgbrommer ontwikkeld waar je altijd op kunt vertrouwen. Wij helpen jou met alle uitdagingen in de bezorgwereld door jou de perfecte bezorgbrommer te bieden.

Verkoop

Hier vindt je alle voorwaarden.

De levertijd van accessoires, zoals boxen, is tussen de 2-5 werkdagen. Dit is echter wel afhankelijk of het desbetreffende product op voorraad is. 

Bezorgvoertuigen zijn een grote investering, zeker voor een startende ondernemer. Door een voertuig te leasen kun je dit hoge investeringsbedrag verspreiden over 12, 24 of 36 maanden. Ook als je niet direct het geld hebt om bezorgvoertuigen te faciliteren, kan lease een uitstekende oplossing zijn. Hierdoor betaal je een vast bedrag per maand en kunt je direct gebruik maken van de voertuigen. 

Wanneer je een bezorgvoertuig koopt, betaal je geen vast maandbedrag en ben je direct eigenaar van de voertuigen, dit is het voordeel ten opzichte van de optie lease.

Om de koop van elektrische voertuigen aantrekkelijker te maken zijn er vanuit de overheid een aantal regelingen in het leven geroepen. De MIA en de VAMIL regeling om precies te zijn. Kijk hiervoor even op de website van www.Rijksoverheid.nl

Wij streven ernaar om na het akkoord gaan met de offerte, binnen 3 weken te leveren. Hoe sneller wij alle gegevens hebben, des te eerder wij het proces in gang kunnen zetten. Bij customized voertuigen kunnen wij de 3 weken levertijd niet garanderen. Het is tevens ook mogelijk om het voertuig bij ons op locatie op te halen, dit zal het afleverproces versnellen.

Ja, je dient uiterlijk 7 dagen voor de levering van de voertuigen het volledige bedrag te hebben overgemaakt op de rekening van Delivery Support. Hebben wij het geld niet binnen op de dag van de uitlevering, dan kunnen wij de voertuigen niet leveren. Ook bij het kiezen voor customized voertuigen is het belangrijk dat het bedrag is overgemaakt, anders kunnen wij dit proces niet in werking zetten.

Na het leasecontract is de fiets eigendom van Delivery Support. Na deze periode heb je de mogelijkheid om het contract af te kopen. Afhankelijk van de staat van het voertuig wordt er een bedrag vastgesteld. 

Let op: Restauratie kosten zijn uitgesloten

Om het proces in gang te zetten hebben wij het volgende van u nodig:

  • KVK uittreksel
  • IBAN voor de facturatie 
  • Akkoord op de offerte 
  • RAL-kleur inclusief logo om uw reclame op te fiets te plaatsen 

Natuurlijk krijg je van ons de voertuigen die je bij ons hebt aangeschaft met de bijbehorende accessoires. Daarnaast doet de monteur een final check om te kijken of alle voertuigen functioneren en of ze klaar zijn voor gebruik. Na het overhandigen van de voertuigen zal de monteur bereid zijn om eventuele vragen of onduidelijkheden te beantwoorden. 

Op de dag van de uitlevering bezorgen wij de fietsen persoonlijk op de afgesproken locatie. Tijdens de uitlevering leggen wij precies uit hoe alles werkt, zodat je direct gebruik kan maken van je nieuwe bezorgvoertuig.

Service

Als je een onderhoudscontract hebt aangeschaft bij aankoop, dan streven wij ernaar om binnen 24 uur op de desbetreffende locatie te zijn. Heb je geen onderhoudscontract aangeschaft bij aankoop, dan streven wij ernaar om binnen 48 uur op de desbetreffende locatie te verschijnen.

Voorafgaand heb je een mail ontvangen van ons met de afgesproken datum omtrent de reparatie. Op de dag van de reparatie zal de monteur circa 30 minuten voor aanvang contact met je opnemen. Mocht de monteur door omstandigheden vertraging hebben opgelopen op de dag van de reparatie, dan zal dit vroegtijdig gecommuniceerd worden.

Een spoedmelding betekent dat er mankementen aan het voertuig zijn geconstateerd waardoor het voertuig niet meer kan of wilt rijden. Dit betekent ook dat jij niet de beste service kunt leveren die jij aan de klant beloofd, het probleem moet daarom zo snel mogelijk worden opgelost.

Op het online service formulier kun je aanvinken of de reparatie met spoed uitgevoerd moet worden. Het is belangrijk dat de situatie zo duidelijk mogelijk wordt beschreven, zodat wij een goed beeld hebben van de mankementen.

Tijdens een onderhoudsbeurt controleert de monteur alle essentiële onderdelen van het voertuig. Bij eventuele gebreken zal de monteur het desbetreffende onderdeel vervangen, zodat het voertuig weer veilig de weg op kan.

Het Delivery Support onderhoudscontract is er voor om het bezorgen te ontzorgen. Daarnaast brengt het nog vele voordelen met zich mee, deze zijn weergegeven in onderstaand tabel.

  • Onderhoudscontracten zijn mogelijk voor benzine scooters, dit zal op factuurbasis zijn.
  • Recht op 24-uurs service indien prioriteit 1 van toepassing is.
  • Het vervangen van banden valt niet onder het onderhoudscontract, hier komen kosten bij kijken.

Ja, je krijgt dan een vervangend vervoersmiddel. Kan de reparatie niet op locatie uitgevoerd worden krijg je van ons een leenvoertuig. Hierdoor kan je nog steeds bezorgen en hebben wij de tijd om jouw voertuig weer klaar te maken voor gebruik. Bij het hebben van een onderhoudscontract worden hier geen extra kosten voor gerekend. Wanneer je geen onderhoudscontract hebt, worden er kosten gerekend het lenen van een leenvoertuig.

Het framenummer is te vinden aan de binnenkant van het frame, recht onder de accu.

Ja, bij Delivery Support staan onze experts 7 dagen in de week klaar om jou van de beste service te voorzien.

Nadat de aanvraag in goede orde is ontvangen en de reparatie op de planning staat, krijg je van ons een bevestigingsmail met daarin de afgesproken tijd.

Ja, na het versturen van een aanvraag, zullen wij jouw verzoek in behandeling nemen. Op het moment dat de aanvraag is geaccepteerd krijg je een bevestigingsmail met daarin de datum van de reparatie.

Het uitvoeren van een reparatie bestaat uit een aantal kostenposten. Allereerst hanteren wij voorrijkosten als je niet in het bezit bent van een onderhoudscontract. Dit is zijn de kosten die gemaakt worden om op locatie te arriveren. 

Daarnaast hanteren wij een standaard uurtarief voor de monteur. Als laatste komen de kosten van eventuele onderdelen er nog bij. Alle gemaakte kosten kun je altijd terugvinden op de factuur.

Ben je het niet eens met de factuur? Dan kun je contact opnemen via info@deliverysupport.nl

Op de website kun je het online serviceformulier invullen, deze kun je vinden onder het kopje Service.

Dit is afhankelijk of je een onderhoudscontract bij ons hebt afgenomen en of de reparatie onder de garantie valt. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met onze service afdeling.

Ja, als je geen onderhoudscontract hebt rekenen wij een standaard tarief van 40,-.

Nee, één van de voordelen van een onderhoudscontract is dat wij geen voorrijkosten rekenen.

  1. Ga naar www.deliverysupport.nl/service
  2. Voer het formulier volledig in door middel van het framenummer van de fiets en/of kenteken van de scooter, het invullen van het keuze menu en een foto van het geconstateerde probleem. 
  3. Klik vervolgens op versturen. 

Het is belangrijk dat het probleem duidelijk wordt beschreven. Op deze manier kunnen wij de situatie goed inschatten en de reparatie zo snel mogelijk uitvoeren.

Delivery Support behandeld de aanvragen aan de hand van een prioriteitenmatrix:

Een serviceverzoek dient voor 23:00 verstuurd te worden, anders wordt dit verzoek automatisch de volgende dag opgepakt. 

Nadat je het serviceformulier online hebt ingevuld, krijg je van ons een bevestigingsmail. Afhankelijk van de prioriteit en het bezitten van een onderhoudscontract ja of nee, wordt het verzoek binnen 24 of 48 uur opgepakt. Vervolgens krijg je van ons een bevestiging met een tijdsindicatie. 

Het kan natuurlijk voorkomen dat je de sleutel van het slot verliest, dit is gelukkig geen ramp. Je kunt gemakkelijk een nieuwe sleutel aanvragen via onze partner. Let op!: Je kunt hier alleen een nieuwe sleutel aanvragen voor het slot en niet voor het accuslot.  

Meldt dit zo spoedig mogelijk bij ons en doe aangifte! Maakt alvast foto’s van de 2 sleutels van het fietsslot. Deze foto stuur je gezamenlijk met de aangifte naar ons toe. 

In de tussentijd heb je van ons al een schadeformulier ontvangen. Vul deze in en stuur het zo spoedig mogelijk retour. Wij melden de diefstal aan bij de verzekering en houden je verder op de hoogte. Is de aanvraag goedgekeurd, dan plaatsen wij zo nodig een leenfiets en zorgen wij ervoor dat je zo spoedig mogelijk beschikt over een nieuwe fiets.

Onder schade valt schade aan eigen voertuig gemaakt door 3de of door een aanrijding waar jij de schuldige in bent.

Alle informatie wat betreft de verzekering(en) kun je teruglezen in de algemene voorwaarden.

Nee, het is niet nodig om bij Delivery Support zelf je verzekering af te sluiten. Wij faciliteren via onze partner de verzekeringen voor onze verschillende bezorgvoertuigen.

Op onze producten geldt de volgende garantiebepaling en garantieduur:

  • Op de motor, accu, sensor, display en controller geldt een garantietermijn van 3 maanden zonder servicecontract, met een servicecontract wordt dit verlengd naar 6 maanden. 

LET OP!  De garantie op de goederen is enkel van toepassing op de originele onderdelen en producten die door de leverancier zijn geleverd, aangepast of aangebracht.

Administratie

Facturen kun je gemakkelijk opvragen via info@deliverysupport.nl Let op!: Vermeld in de mail duidelijk je klantgegevens en het factuurnummer.   

Openstaande facturen dienen betaald te worden binnen de afgesproken betalingstermijn. Zijn deze niet betaald of is er niks gecommuniceerd, dan zullen wij helaas geen service meer leveren. 

Facturen dienen altijd betaald te worden voor de uitlevering. Is de factuur van het bezorgvoertuig nog niet betaald, dan kunnen wij deze helaas niet leveren.

Een service factuur beschikt over een betalingstermijn van 14 dagen. Mocht er niet betaald zijn binnen dit termijn, dan wordt er helaas geen service meer verleend.

Openstaande facturen kunnen gemakkelijk betaald worden via Ideal. Daarnaast is het ook mogelijk om een SEPA machtiging aan ons af te geven. Hierdoor worden de service-facturen automatisch afgeschreven.

De factuur wordt altijd digitaal aangeleverd, dit betekend dat je de factuur van ons in je mailbox ontvangt. Kun je hem niet vinden? Check voor de zekerheid je spambox. Ben je de factuur verloren of kun je hem niet vinden, dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Liever persoonlijk contact? Er zijn meerdere manieren om ons te spreken.

Chatten

24/7 beschikbaar


Chat ons

Bellen

Tijdens kantooruren


Bel ons

WhatsAppen

Tijdens kantooruren


WhatsApp ons

Mailen

24/7 beschikbaar


Mail ons