Waarmee kunnen we je helpen?
Veel vragen kunnen we je direct beantwoorden via onze uitgebreide F.A.Q. Kies hieronder je vraag en vind direct antwoord. Staat je antwoord er niet tussen? Er zijn vele manieren om in contact te komen.
- E-bike
- E-scooter
- Verkoop
- Service
- Administratie
Welke accu-opties biedt Delivery Support voor de bezorgfietsen?
Delivery Support biedt bezorgfietsen met accu’s van 14,5 Ah en 17,5 Ah.
Wat is het verschil tussen de accu's van 14,5 Ah en 17,5 Ah?
Het verschil zit in de capaciteit van de accu. Een accu van 17,5 Ah heeft een grotere capaciteit dan een accu van 14,5 Ah, wat betekent dat deze over het algemeen een langere actieradius biedt voordat deze opgeladen moet worden.
Hoe beïnvloedt de accu-capaciteit de prestaties van de bezorgfiets?
Een accu met een grotere capaciteit, zoals 17,5 Ah, kan over het algemeen een langere afstand afleggen voordat deze opnieuw moet worden opgeladen. Dit kan handig zijn als je langere bezorgroutes hebt of als je de fiets intensief gebruikt gedurende langere periodes.
Kan ik kiezen welke accu-optie het beste bij mijn behoeften past?
Ja, je kunt kiezen welke accu-optie het beste bij jouw behoeften past. Als je vaak korte bezorgroutes hebt of de fiets regelmatig kunt opladen, kan de accu van 14,5 Ah voldoende zijn. Als je echter langere afstanden wilt afleggen zonder tussentijds opladen, is de accu van 17,5 Ah wellicht een betere keuze.
Hoelang duurt het om de accu volledig op te laden?
De laadtijd van de accu varieert afhankelijk van verschillende factoren, zoals de huidige laadstatus, het type oplader en de omgevingsomstandigheden. Over het algemeen kan het opladen van een bezorgfiets accu tussen de 4 en 6 uur duren.
Zijn er andere factoren waar ik rekening mee moet houden bij het kiezen van de accu-optie?
Naast de capaciteit van de accu is het ook belangrijk om te overwegen hoeveel gewicht je meestal op de fiets vervoert en de topografie van de bezorggebieden. Als je vaak zwaardere ladingen meeneemt of vaak heuvelachtige routes aflegt, kan een accu met grotere capaciteit voordelig zijn.
Hoe lever ik mijn logo aan?
Het logo moet aangeleverd worden in een bewerkbaar bestand, op deze manier kunnen wij de beste kwaliteit garanderen. Wordt er een ander bestand verstuurd, dan kunnen wij niet 100% garanderen dat het logo scherp op de fiets komt te staan. Het liefst hebben wij een EPS of AI bestand, hierdoor kunnen wij de beste kwaliteit waarborgen. Wanneer het toch een ander bestand is, moet deze van uitstekende kwaliteit zijn.
Wat is een RAL-kleur?
RAL is het kleurensysteem dat wij hanteren voor de kleuren van onze frames. Bij Delivery Support krijg je de mogelijkheid om je eigen Ral-kleur te kiezen die past bij jouw huisstijl.
Kan ik mijn E-bike customizen?
Ja, bij Delivery Support kun je jouw E-bike helemaal customizen naar wens. Hierdoor sluit de fiets aan bij je bedrijf en ben je voorzien van rijdende reclame.
Let op! De levertijden kunnen wat langer zijn dan dat je van ons gewend bent.
Klik hier voor meer informatie
Hoe werkt het onderhoud van een e-bike?
Heb je een onderhoudscontract? Dan hoef je je nergens zorgen om te maken, wij nemen het onderhoud op ons en zullen ervoor zorgen dat jouw bezorgvoertuig altijd in de beste staat verkeerd.
Ook zonder onderhoudscontract hoef je je geen zorgen te maken. Wij hebben de fiets zo ontwikkeld dat elke fietsenwinkel de fiets gemakkelijk kan repareren.
Welke fietsaccessoires heb ik nodig?
Bij Delivery Support hebben wij diverse accessoires tot onze beschikking. Denk hierbij aan fietskoffers tot telefoonhouders. Per situatie verschilt het welke accessoires van noodzaak zijn maar wij geven een passend advies zodat de E-bike aansluit op jouw situatie.
Verkopen jullie ook fietskoffers en scooterboxen?
Jazeker! Op onze accessoires pagina heb je de keuze uit fietskoffer maat L of M en scooterboxen in de kleuren zwart en geel. Zowel de fietskoffer als de boxen kunnen bestickerd worden met jouw eigen logo.
Hoe laad ik de accu op?
- Haal de accu uit de fiets.
- Zorg ervoor dat de accu inclusief lader op een vlakke en harde ondergrond ligt, waar ze hun warmte goed kwijt kunnen.
- Koppel eerst de accu aan de lader, voordat je de lader in het stopcontact steekt.
- Ontkoppel de accu wanneer deze (bijna) volledig is opgeladen. Het meest optimale percentage voor de levensduur is als de accu tussen de 20% en 80% restlading blijft.
Tip: Gebruik geen snellader. Dit beïnvloed de levensduur van de accu.
Hoe werkt de accu?
Als je de fiets niet meer gebruikt, kun je de ‘aan en uit’ knop indrukken zowel op het display als op de accu. Het display gaat uit en vanaf dat moment kun je de accu uit de fiets halen. De accu kun je verwijderen door de sleutel een kwartslag te draaien en de accu door middel van de hendel te ontkoppelen.
Lukt dit niet? Neem dat contact op met een van onze experts via het serviceformulier.
Wat is de actieradius van de accu’s?
Bij Delivery Support kun je kiezen uit twee type accu’s:
- 13.5 ampere accu met een bereik van 70 KM
- 17.5 ampere accu met een bereik van 120 KM
Hoe gebruik ik een E-bike?
Een E-bike werkt eigenlijk heel simpel door middel van ‘Plug and Play’. Door de accu wordt de fiets elektrisch ondersteund waardoor je snelheden kan halen van circa 25 km per uur. De E-Bike van Delivery Support is speciaal ontwikkeld voor de bezorgbranche.
De E-Bike van Delivery Support is milieuvriendelijker, goedkoper en onderhoudsvriendelijker dan elke bezorgbrommer op de markt.
Wat heeft invloed op de actieradius van de accu?
De actieradius is afhankelijk van een aantal factoren:
- Het gewicht; hoe meer de fiets moet dragen hoe meer weerstand de fiets zal hebben. Dit resulteert in de accu die meer kracht moet leveren
- Het schakelgedrag van de bestuurder; actief en regelmatig schakelen heeft net als bij een auto invloed op de actieradius.
- Weer en wind; wind mee of wind tegen vergroot of verlaagt de actieradius. Bij extreem lage temperaturen (<0 graden) zal de accu minder energie kunnen opslaan.
- Heuvelachtig landschap; de accu moet meer werk leveren bij een heuvelachtig landschap dan op vlak terrein.
- De bandenspanning; hoe zachter de banden hoe meer frictie er ontstaat tussen de band en het wegdek. Net zoals bij auto’s verlaagd dit de actieradius.
Hoe werkt een E-bike?
De elektrische fiets van Delivery Support gebruikt de kracht van de bestuurder in combinatie met een premium kwaliteit elektromotor. Hierdoor kun je snelheden behalen van maar liefst 25 km per uur en langere afstanden fietsen zonder enorme fysieke inspanning.
Wat voor bezorgvoertuig heb ik nodig?
Door onze jarenlange expertise in de bezorgsector kunnen wij een passend advies geven voor iedere klant. Hierdoor zal je altijd de juiste voertuigen geleverd krijgen die aansluiten op jouw situatie.
Door ons online offerteformulier in te vullen of contact op te nemen met onze sales afdeling kunnen wij jou het beste helpen om een passend voertuig uit te kiezen voor jouw winkel.
Welke accu-opties biedt Delivery Support voor de bezorgscooters?
Delivery Support biedt bezorg scooters met accu’s van 20 Ah en 26 Ah.
Wat is het verschil tussen de accu's van 20 Ah en 26 Ah?
Het verschil zit in de capaciteit van de accu. Een accu van 26 Ah heeft een grotere capaciteit dan een accu van 20 Ah, wat betekent dat deze over het algemeen een langere actieradius biedt voordat deze opgeladen moet worden.
Hoe beïnvloedt de accu-capaciteit de prestaties van de bezorgscooter?
Een accu met een grotere capaciteit, zoals 26 Ah, kan over het algemeen een langere afstand afleggen voordat deze opnieuw moet worden opgeladen. Dit is vooral handig als je lange afstanden moet afleggen tijdens je bezorgactiviteiten.
Kan ik kiezen welke accu-optie het beste bij mijn behoeften past?
Ja, je kunt kiezen welke accu-optie het beste bij jouw behoeften past. Als je voornamelijk korte bezorgroutes hebt of de scooter regelmatig kunt opladen, kan de accu van 20 Ah voldoende zijn. Als je echter langere afstanden wilt afleggen zonder tussentijds opladen, is de accu van 26 Ah wellicht een betere keuze.
Hoelang duurt het om de accu volledig op te laden?
De laadtijd van de accu varieert afhankelijk van verschillende factoren, zoals de huidige laadstatus, het type oplader en de omgevingsomstandigheden. Over het algemeen kan het opladen van een bezorgscooter accu tussen de 4 en 8 uur duren.
Welke andere factoren moet ik overwegen bij het kiezen van de accu-optie en de bezorgscooter?
Naast de capaciteit van de accu is het ook belangrijk om te overwegen hoeveel gewicht je meestal op de scooter vervoert, de gewenste topsnelheid, en de efficiëntie van de scooter. Deze factoren kunnen invloed hebben op de prestaties en het bereik van de scooter.
Hoe start ik met de e-scooter?
Om de E-scooter te starten, volg je eenvoudigweg deze stappen: steek de sleutel in het contact, draai deze naar rechts, druk op de startknop en verwijder de parkeerrem door op de knop aan de linkerkant van het stuur, naast de claxon, te drukken. Zo ben je klaar om met de E-scooter op pad te gaan!
Is er een servicecontract voor de e-scooter?
Ja, we bieden een servicecontract aan voor de e-scooter genaamd Servicecontract Pro. Dit contract kost €39,95 exclusief BTW. Met dit servicecontract krijg je extra voordelen en ondersteuning voor je e-scooter.
Als je meer informatie wilt over het servicecontract of vragen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen. Je kunt ons telefonisch bereiken of een e-mail sturen naar [email protected].
Wat is een bezorgscooter?
Een bezorgscooter is een modern vervoersmiddel voor iedere postbezorger, koeriersbedrijf en maaltijdbezorger. Het is een perfect hulpmiddel om maaltijden en producten op tijd af te leveren bij klanten. De bezorgbrommers kunnen worden voorzien van een bezorgbox om maaltijden en producten in de juiste staat af te leveren.
Waar vind ik de lease- en verkoopvoorwaarden?
Hier vindt je alle voorwaarden.
Wat is de levertijd van de accessoires?
De levertijd van accessoires, zoals boxen, is tussen de 2-5 werkdagen. Dit is echter wel afhankelijk of het desbetreffende product op voorraad is.
Wat zijn de voor en nadelen van lease/koop?
Bezorgvoertuigen zijn een grote investering, zeker voor een startende ondernemer. Door een voertuig te leasen kun je dit hoge investeringsbedrag verspreiden over 12, 24 of 36 maanden. Ook als je niet direct het geld hebt om bezorgvoertuigen te faciliteren, kan lease een uitstekende oplossing zijn. Hierdoor betaal je een vast bedrag per maand en kun je direct gebruik maken van de voertuigen.
Wanneer je een bezorgvoertuig koopt, betaal je geen vast maandbedrag en ben je direct eigenaar van de voertuigen, dit is het voordeel ten opzichte van de optie lease.
Om de koop van elektrische voertuigen aantrekkelijker te maken zijn er vanuit de overheid een aantal regelingen in het leven geroepen. De MIA en de VAMIL regeling om precies te zijn. Kijk hiervoor even op de website van www.Rijksoverheid.nl
Wat is de levertijd van de E-bike?
Wij streven ernaar om na het akkoord gaan met de offerte, binnen 4 weken te leveren zodra wij alle gegevens van jou hebben. Hoe sneller wij alle gegevens hebben, des te eerder wij het proces in gang kunnen zetten. Bij customized voertuigen kunnen wij de 4 weken levertijd niet garanderen. Het is tevens ook mogelijk om het voertuig bij ons op locatie op te halen, dit zal het afleverproces versnellen.
Moet ik eerst betalen voordat ik de fietsen krijg?
Ja, je dient uiterlijk 7 dagen voor de levering van de voertuigen het volledige bedrag te hebben overgemaakt op de rekening van Delivery Support. Hebben wij het geld niet binnen op de dag van de uitlevering, dan kunnen wij de voertuigen niet leveren. Ook bij het kiezen voor customized voertuigen is het belangrijk dat het bedrag is overgemaakt, anders kunnen wij dit proces niet in werking zetten.
Is na het leasecontract de fiets van mij?
Na het leasecontract is de fiets eigendom van Delivery Support. Na deze periode heb je de mogelijkheid om het contract af te kopen. Afhankelijk van de staat van het voertuig wordt er een bedrag vastgesteld.
Let op: Restauratie kosten zijn uitgesloten.
Welke gegevens moet ik bij de hand hebben?
Om het proces in gang te zetten hebben wij het volgende van u nodig:
- KVK uittreksel
- IBAN voor de facturatie
- Akkoord op de offerte
- RAL-kleur inclusief logo om uw reclame op te fiets te plaatsen
Wat krijg ik bij de uitlevering?
Natuurlijk krijg je van ons de voertuigen die je bij ons hebt aangeschaft met de bijbehorende accessoires. Daarnaast doet de monteur een final check om te kijken of alle voertuigen functioneren en of ze klaar zijn voor gebruik. Na het overhandigen van de voertuigen zal de monteur bereid zijn om eventuele vragen of onduidelijkheden te beantwoorden.
Bij de uitlevering krijg je ook een brochure met informatie die handig is om te weten voor het voertuig die jij besteld hebt.
Hoe ziet de dag van de uitlevering eruit?
Op de dag van de uitlevering bezorgen wij de fietsen persoonlijk op de afgesproken locatie. Tijdens de uitlevering leggen wij precies uit hoe alles werkt, zodat je direct gebruik kan maken van je nieuwe bezorgvoertuig.
Welke servicecontracten hebben wij?
Servicecontract basic voor €34,95,- excl BTW
Servicecontract pro voor €39,95,- excl BTW
Servicecontract Xpress €44,95,- excl BTW
Kijk op www.deliversupport.nl/flyer voor meer informatie over ons servicecontract.
Wat voor soort service biedt Delivery Support aan?
Wij bieden service op locatie voor onze e-bikes en e-scooters aan onze klanten. Deze service wordt altijd binnen 2 tot 48 uur uitgevoerd om snel aan de behoeften van bezorgrestaurants, flitsbezorgers, postbedrijven, en anderen te voldoen.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van Delivery Support?
Je kunt telefonisch contact opnemen met ons op het nummer 0318 209 423. Daarnaast kun je ons ook bereiken via e-mail op [email protected]. Voor serviceverzoeken kun je het formulier op onze website invullen.
Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
Onze telefonische klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09:00 tot 16:30 uur. Voor vragen via e-mail zijn we altijd beschikbaar en kun je binnen 24 uur een reactie verwachten. Houd er rekening mee dat onze klantenservice in het weekend niet beschikbaar is.
Hoelang duurt het doorgaans voordat ik een reactie ontvang van de klantenservice?
Telefonisch zijn we vrijwel altijd bereikbaar, maar als we niet direct kunnen beantwoorden, zullen we zo snel mogelijk terugbellen. Voor e-mails kun je binnen 24 uur een reactie van ons verwachten. Serviceverzoeken worden tussen 0 en 48 uur ingepland en afgehandeld, afhankelijk van de urgentie.
Wat moet ik doen als ik een technisch probleem heb met mijn bezorgvoertuig?
Bij een technisch probleem kun je bellen of mailen naar [email protected], of gebruikmaken van ons telefoonnummer voor vragen en een snelle afhandeling. Voor technische problemen waarvoor onze hulp nodig is, moet je een serviceformulier invullen op onze website met alle benodigde informatie, zoals bedrijfsnaam, adres, contactpersoon, telefoonnummer, e-mailadres, type voertuig (scooter of e-bike), en het framenummer en/of kenteken van de scooter.
Biedt Delivery Support onderhouds- en reparatieservices voor bezorg voertuigen?
Wij bieden zowel losse reparaties op aanvraag als onderhoudsbeurten voor bezorg voertuigen. Daarnaast verlenen wij ook onderhoud aan de voertuigen voor klanten met een servicecontract. Dit contract biedt diverse voordelen die op onze website worden vermeld.
Wat zijn de garantievoorwaarden voor bezorg voertuigen van Delivery Support?
Bij de aanschaf van een nieuw voertuig ontvang je 3 maanden garantie op fabrieksfouten en alle electronica. Als je een servicecontract hebt afgesloten voor het voertuig, wordt de garantietermijn verlengd naar 6 maanden in plaats van 3.
Hoe kan ik een serviceverzoek indienen voor mijn bezorg voertuig?
Voor een serviceverzoek bij een technisch probleem waarvoor onze hulp nodig is, dien je een serviceformulier in te vullen via onze website. Dit formulier bevat alle benodigde informatie, zoals bedrijfsnaam, adres, postcode, woonplaats, contactpersoon, telefoonnummer, e-mailadres, het type voertuig (e-scooter of e-bike), en het framenummer en/of kenteken van de scooter. Het verstrekken van deze gegevens is essentieel voor het inplannen van het serviceverzoek, het verstrekken van informatie aan de monteur en het registreren van de gegevens in ons systeem. Daarna zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen om het verzoek verder af te handelen.
Heeft Delivery Support vervangende voertuigen beschikbaar tijdens reparaties of onderhoud?
Als je een servicecontract hebt afgesloten, bieden we vervangend vervoer aan in geval van reparaties die niet ter plaatse kunnen worden uitgevoerd.
Wanneer komen jullie langs voor reparatie?
Als je een onderhoudscontract hebt aangeschaft bij aankoop, dan streven wij ernaar om binnen 24 uur op de desbetreffende locatie te zijn. Heb je geen onderhoudscontract aangeschaft bij aankoop, dan streven wij ernaar om binnen 48 uur op de desbetreffende locatie te verschijnen.
Hoe ziet de dag van de reparatie eruit?
Voorafgaand heb je een mail ontvangen van ons met de afgesproken datum omtrent de reparatie. Op de dag van de reparatie zal de monteur circa 30 minuten voor aanvang contact met je opnemen. Mocht de monteur door omstandigheden vertraging hebben opgelopen op de dag van de reparatie, dan zal dit vroegtijdig gecommuniceerd worden.
Wat houdt een spoedmelding in?
Een spoedmelding betekent dat er mankementen aan het voertuig zijn geconstateerd waardoor het voertuig niet meer kan of wilt rijden. Dit betekent ook dat jij niet de beste service kunt leveren die jij aan de klant beloofd, het probleem moet daarom zo snel mogelijk worden opgelost.
Op het online service formulier kun je aanvinken of de reparatie met spoed uitgevoerd moet worden. Het is belangrijk dat de situatie zo duidelijk mogelijk wordt beschreven, zodat wij een goed beeld hebben van de mankementen.
Wat houdt een onderhoudsbeurt in?
Tijdens een onderhoudsbeurt controleert de monteur alle essentiële onderdelen van het voertuig. Bij eventuele gebreken zal de monteur het desbetreffende onderdeel vervangen, zodat het voertuig weer veilig de weg op kan.
Hoe dien ik een serviceverzoek in?
- Ga naar www.deliverysupport.nl/service
- Voer het formulier volledig in door middel van het framenummer van de fiets en/of kenteken van de scooter, het invullen van het keuze menu en een foto van het geconstateerde probleem.
- Klik vervolgens op versturen.
Het is belangrijk dat het probleem duidelijk wordt beschreven. Op deze manier kunnen wij de situatie goed inschatten en de reparatie zo snel mogelijk uitvoeren.
Als mijn voertuig stuk is, krijg ik dan vervangend vervoer?
Ja, je krijgt dan een vervangend vervoersmiddel. Als de reparatie niet op locatie uitgevoerd kan worden krijg je van ons een leenvoertuig. Hierdoor kan je nog steeds bezorgen en hebben wij de tijd om jouw voertuig weer klaar te maken voor gebruik. Bij het hebben van een onderhoudscontract worden hier geen extra kosten voor gerekend. Wanneer je geen onderhoudscontract hebt, worden er kosten gerekend voor het lenen van een leenvoertuig.
Waar kan ik het framenummer vinden?
Het framenummer is te vinden aan de binnenkant van het frame, recht onder de accu.
Worden er reparaties/onderhoud uitgevoerd in het weekend?
Ja, bij Delivery Support staan onze experts 7 dagen in de week klaar om jou van de beste service te voorzien.
Hoe weet ik wanneer iemand langskomt?
Nadat de aanvraag in goede orde is ontvangen en de reparatie op de planning staat, krijg je van ons een bevestigingsmail met daarin de afgesproken tijd.
Wordt er contact met mij opgenomen als ik een serviceverzoek heb ingediend?
Ja, na het versturen van een aanvraag zullen wij jouw verzoek in behandeling nemen. Op het moment dat de aanvraag is geaccepteerd krijg je een bevestigingsmail met daarin de datum van de reparatie.
Welke kosten komen er kijken bij een reparatie?
Het uitvoeren van een reparatie bestaat uit een aantal kostenposten. Allereerst hanteren wij voorrijkosten als je niet in het bezit bent van een onderhoudscontract. Dit zijn de kosten die gemaakt worden om op locatie te arriveren.
Daarnaast hanteren wij een standaard uurtarief voor de monteur. Als laatste komen de kosten van eventuele onderdelen er nog bij. Alle gemaakte kosten kun je terugvinden op de factuur.
Ben je het niet eens met de factuur? Dan kun je contact opnemen via [email protected]
Hoe laat ik weten dat mijn voertuig een onderhoudsbeurt nodig heeft?
Op de website kun je het online serviceformulier invullen, deze kun je vinden onder het kopje Service.
Worden er voorrijkosten gerekend als ik een reparatie heb?
Dit is afhankelijk of je een onderhoudscontract bij ons hebt afgenomen en of de reparatie onder de garantie valt. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met onze service afdeling.
Worden er voorrijkosten gerekend als ik geen onderhoudscontract heb?
Ja, als je geen onderhoudscontract hebt rekenen wij een standaard tarief van 40,-.
Worden er voorrijkosten gerekend als ik een onderhoudscontract heb?
Nee, één van de voordelen van een onderhoudscontract is dat wij geen voorrijkosten rekenen.
Hoe werkt een service melding?
Delivery Support behandeld de aanvragen aan de hand van een prioriteitenmatrix:
Een serviceverzoek dient voor 23:00 verstuurd te worden, anders wordt dit verzoek automatisch de volgende dag opgepakt.
Nadat je het serviceformulier online hebt ingevuld, krijg je van ons een bevestigingsmail. Afhankelijk van de prioriteit en het bezitten van een onderhoudscontract ja of nee, wordt het verzoek binnen 24 of 48 uur opgepakt. Vervolgens krijg je van ons een bevestiging met een tijdsindicatie.
Ik ben mijn fietssleutel kwijt, wat nu?
Mijn fiets is gestolen, wat nu?
Meldt dit zo spoedig mogelijk bij ons en doe aangifte! Maak alvast foto’s van de 2 sleutels van het fietsslot. Deze foto’s stuur je gezamenlijk met de aangifte naar ons toe.
In de tussentijd heb je van ons al een schadeformulier ontvangen. Vul deze in en stuur het zo spoedig mogelijk retour. Wij melden de diefstal bij de verzekering en houden je verder op de hoogte. Is de aanvraag goedgekeurd, dan plaatsen wij zo nodig een leenfiets en zorgen wij ervoor dat je zo spoedig mogelijk beschikt over een nieuwe fiets.
Wat valt er onder schade?
Onder schade valt schade aan eigen voertuig gemaakt door derde of door een aanrijding waar jij de schuldige in bent.
Waar ben ik voor verzekerd?
Alle informatie wat betreft de verzekering(en) kun je teruglezen in de algemene voorwaarden.
Moet ik zelf een verzekering afsluiten?
Nee, het is niet nodig om bij Delivery Support zelf je verzekering af te sluiten. Wij faciliteren via onze partner de verzekeringen voor onze verschillende bezorgvoertuigen.
Hoelang heb ik garantie op mijn voertuig?
Op onze producten geldt de volgende garantiebepaling en garantieduur:
- Op de motor, accu, sensor, display en controller geldt een garantietermijn van 3 maanden zonder servicecontract, met een servicecontract wordt dit verlengd naar 6 maanden.
LET OP! De garantie op de goederen is enkel van toepassing op de originele onderdelen en producten die door de leverancier zijn geleverd, aangepast of aangebracht.
Hoe kan ik mijn facturen opvragen?
Wat als ik openstaande facturen heb?
Openstaande facturen dienen betaald te worden binnen de afgesproken betalingstermijn. Zijn deze niet betaald of is er niks gecommuniceerd, dan zullen wij helaas geen service meer verlenen.
Wanneer dienen de facturen betaald te worden van een bezorgvoertuig?
Facturen dienen altijd betaald te worden voor de uitlevering. Is de factuur van het bezorgvoertuig nog niet betaald, dan kunnen wij deze helaas niet leveren.
Wanneer dienen de facturen betaald te worden van onderhoud/reparatie?
Een service factuur beschikt over een betalingstermijn van 14 dagen. Mocht er niet betaald zijn binnen dit termijn, dan wordt er helaas geen service meer verleend.
Hoe kan ik betalen?
Openstaande facturen kunnen gemakkelijk betaald worden via iDeal. Daarnaast is het ook mogelijk om een SEPA machtiging aan ons af te geven. Hierdoor worden de service-facturen automatisch afgeschreven.
Hoe krijg ik mijn facturen?
De factuur wordt altijd digitaal aangeleverd, dit betekend dat je de factuur van ons in je mailbox ontvangt. Kun je hem niet vinden? Check voor de zekerheid je spambox. Ben je de factuur verloren? Dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Liever persoonlijk contact? Er zijn meerdere manieren om ons te spreken.