Bedankt voor je service aanvraag

Je hebt een service aangevraagd. Wij hebben jouw aanvraag in goede orde ontvangen. 

Hartelijk dank voor het indienen van jouw serviceverzoek! Wij gaan deze z.s.m. voor jou oppakken.

Hieronder volgt belangrijke informatie aangaande jouw serviceverzoek:

Servicecontract:

Heb jij een service contract bij Delivery Support? Dan heb jij recht op 48 uur service bij de volgende storingen die gekenmerkt worden als prio 1: electra, motor, sensor, ondersteuning, spaken, remsysteem.
Heb jij een andere storing? Overige verzoeken vallen buiten de 48 uur.

Voorraad onderdelen:

Ook Delivery Support kent, net zoals vele andere bedrijven en branches, uitdagingen op het gebied van onderdelen door de gevolgen van corona of oorlog. Levertijden worden continu gewijzigd (vertraagd) of bepaalde onderdelen zijn niet meer leverbaar.
Achter de schermen werken wij hier keihard aan, en met succes.

Werktijden:

Wij willen jou ten alle tijden zo goed en zo snel mogelijk helpen, echter merken wij dat de voorkeur qua tijd ligt tussen 15:00 uur en 16:00 uur. Het is belangrijk om te weten dat wij jou al kunnen helpen vanaf 08:30. Geef dit vooral aan in het serviceformulier, want dit zorgt er namelijk alleen maar voor dat jij sneller geholpen kan worden. Tips: Sleutelkast met cijfercode aan de muur bevestigen, voertuig buiten zetten en sleutel in de box of deze afgeven bij een buurman die vroeg opent.

Zelf reparatie oplossen?:

Delivery Support heeft aan aantal instructie video’s voor jou! Zo kun je eventueel kleine reparaties zelf oplossen en kun je zo snel mogelijk weer op pad met jouw bezorgvoertuig! Bekijk hier onze instructievideo’s:

https://www.youtube.com/channel/UCa7mRxOxLWhP1yEMZqlm4EQ

Accu problemen:

Vanaf heden hebben wij een samenwerkingsverband met KWS Seuren, zij zijn de specialist op het gebied van accu’s. Als je een defecte accu hebt kunt kan je via onderstaande link de accu aanmelden bij KWS, de aanvraag komt dan rechtstreeks bij hen binnen en zij zullen de aanvraag dan verder in behandeling nemen.

1. Lees de verzendinstructies goed door.
Deze vindt je in de bijlage.

2. Vul het invulformulier volledig in.

Om je beter te kunnen helpen, vragen wij je om het invulformulier uit te printen en in de doos bij te voegen. Deze vindt je in de bijlage.

Let op! Zonder invulformulier kunnen wij je niet goed helpen.

3. Download jouw verzendlabel

Via onderstaande link kan je simpel het stappenplan volgen om een verzendlabel te downloaden of een ophaalopdracht aan de vragen.

Let op! Als ordernummer moet je het volgende nummer invullen: 1-00009575

Klik hier om je verzendlabel te downloaden en uit te printen.

https://kwsseuren.returnista.nl/

Bij het servicepunt hoef je niet meer voor de verzending te betalen. Wij adviseren een afgiftebewijs aan de medewerker van het servicepunt te vragen, dit is het bewijs van jouw verzending. Hier staat ook de track and trace code op.

Heb je vragen en/of opmerkingen naar aanleiding van je service aanvraag?

Chatten

24/7 beschikbaar

Bellen

Tijdens kantooruren

WhatsAppen

Tijdens kantooruren

Mailen

24/7 beschikbaar