Finance medewerker

Wil jij werken bij een jong maar groeiend bedrijf met een hoop gezellige, hardwerkende collega’s? Ben je gestructureerd en zorg jij dat er orde in de chaos wordt geschept? Dan zijn wij opzoek naar jou! In deze functie krijg je veel vrijheid om mee te denken hoe we de organisatie nog beter kunnen maken. Daarnaast zal je een rol spelen in het bewaken van onze processen.

 
Wie zijn wij?

Delivery Support is een jong en ambitieus bedrijf, ontstaan vanuit de bezorgsector. Delivery Support is een leverancier van Delivery E-bikes en Delivery E-scooters inclusief ondersteunende service. Ons doel is om de perfecte last-mile bezorg oplossing te bieden aan klanten die op zijn of haar beurten producten en/of diensten levert op de korte afstand. Tot de klantengroep van Delivery Support behoren bedrijven die actief zijn in de farmacie, postbezorging en foodservice- retail. Om die reden heeft Delivery Support 7 dagen per week met zijn/haar klanten contact. 

Delivery Support verkeert op dit moment in de transitie van Start Up naar Scale Up en zoekt naar collega’s die ervaring hebben in ’t professionaliseren van een start up. Door het bedenken, implementeren en optimaliseren van bedrijfsprocessen om zo de structuur van de organisatie groei bestendig te maken. 

Wat zoeken wij?

Delivery Support is op zoek naar versterking op de Finance afdeling. In deze functie ben je verantwoordelijk voor een  veelzijdige administratie en heb je veel input in het verder neerzetten van de fundering van onze organisatie. Doordat we zowel een handels organisatie, productie als servicebedrijf zijn kan je verwachten dat je een afwisselend takenpakket krijgt.

Wat voor type administraties voeren wij:

  • Debiteuren en crediteurenadministratie
  • Voertuigadministratie / objectadministratie
  • Administratie ten behoeve van lopende servicecontracten
  • Administratie en facturatie van de serviceafdeling
  • Facturatie van de verkopen
 
Wat wordt er van jou verwacht:
  • Pro activiteit: Je weet hoe je onze processen nog beter en efficiënter kan laten verlopen en durf je ideeën om te zetten in acties
  • Gedrevenheid: Je zit vol ambitie en dat vertaalt zich dat je net dat stapje extra zet die nodig is bij een start up.
  • Oplossingsgerichtheid :  Nee is voor jou geen optie, waar andere in problemen denken, denk ik jij in oplossingen.
  • Gestructureerd: Jij ziet door de bomen het bos, en schept orde in de chaos om je heen.
  • Je bent fulltime beschikbaar: 36 uur in de week.
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Soesterberg.
 
Wat bieden wij?
  • Salaris passend bij jouw leeftijd en ervaring.
  • Contract voor bepaalde tijd en afhankelijk van je prestaties wordt
    deze naderhand omgezet in een contract voor onbepaalde tijd.
  • Werken in een dynamische omgeving met een klein team waar de
    lijnen kort zijn.
  • Volop ruimte voor eigen initiatief en doorgroeimogelijkheden.
  • Heerlijke koffie en lunch op kantoor.
  • Samenwerken met gezellige maar hardwerkende collega’s.
  • Gezellige borrels en teamuitjes. 

 

Enthousiast geworden? Neem contact met ons op door een mail te sturen naar [email protected].

Direct solliciteren

Ben je niet het type dat ergens gras over laat groeien? Dan heb je al een streepje voor. Twijfel niet en solliciteer direct, wie weet zitten we binnenkort om tafel!

Vragen over een vacature?

Chatten

24/7 beschikbaar

Bellen

Tijdens kantooruren

WhatsAppen

Tijdens kantooruren

Mailen

24/7 beschikbaar

Contactinformatie

Hoofdkantoor
Delivery Support Service B.V.
3769 AD Soesterberg
KVK 94460523

 
© Delivery Support 2024 – Website laten maken door Digimedion